فقط به خاطر تو( ایمانم)


♥ عشق من و دنیام ♥

ما به هم میرسیمو خوشبختیم

 

من این وبو فقط  واسه عشقم و گفتن حرفام به عشقم و این که درددلامو خاطرات عشقمو توش بنویسم تا واسه همیشه بمونه واسمون. دوس دارم لحظه لحظه عشقمو مومیایی کنم تا همینجوری قشنگ بمونه.....میخام یجا نگهشون دارم اگه رو کاقذ بنویسم شاید یکی بخونتشون چیزی که دوس ندارم..میخام مال خودمو  پیش خودمون بمونه ولی اینجا تا ابد میمونهو رازی بین منو عشقمو خدامونه......اینجوری همیشه میتونم ببینمشون....البته ین خاطرهها همییییییییییییییییییییییییییشه تو قلب من حبسن...حبس ابد...با هیچی عوضشون نمیکنم...(در ضمن چشم حسودامون کووووووووووووور)

 

 

 

بهترين ترانه رو من از تو چشمای تو ميسازم...

تو قمار زندگيمون تو نبتاشی من ميبازم...

با تو من مالك دنيام...

بيخبال غربت غم ... بيخبال نور فردام..
 

                                                                                                                                                                                       با همه وجودم میخامتو دوست دارم عششششششششششششقم


 

 

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
بیا حرفامو بخون ایمانم

نظرات شما عزیزان:

sara
ساعت21:41---30 خرداد 1391
از خداي مهربون صميمانه تقاضا دارم مشكلاي اجي فرزانرو درست كنه و به ايمانش برسه

بارن
ساعت15:25---30 خرداد 1391
سلام
وبتون واقعا زیباست .
به وب من هم سری بزنید.لطفا نظرم بگذارید .راستی اگر لینکم کردید خبرم کنید به عنوان تشکر شما رو لینک کنم.
بدرود باران


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|جمعه 28 خرداد 1391برچسب:,| 15:38|من|

MiSs-A